piątek, 23 lipca 2010

001

Oto mój pierwszy post. Miałam już bloga na blogspocie jednak z nijakich powodów go skasowałam. Postanowiłam założyć nowego bloga i bardziej go ulepszyć. Notki będą dłuższe i ciekawsze. Posty będę dodawała minimum co 2/3 dni. Zobaczycie mnóstwo nowych kreacji i ciuchów ponieważ dużo się u mnie zmieniło :)
Dziś dodam stare zdjęcia moich spódniczek które znajdowały się na poprzednim blogu by ten blog miał że tak powiem "równowagę" :)
Zapraszam :)

Bokserka/Top - New Look
Spódniczka/Skirt - SH
Buty/Shoes) - CCC




Bokserka/Top - New Look
Kardigan - Reserved
Łańcuszek/Little chain - Usual shop
Spódniczka/Skirt - Szafa.pl
Buty/Shoes - CCC




- Bokserka/Top - New Look
- Spódniczka ZIP/ZIP Skirt - Atmosphere
- Buty/Shoes - CCC
- Łańcuszek/Little chain - Usual shop






A to moje DIY z modeliny... Wiem wiem trochę koślawe ale dopiero zaczynam. (Sorki za niewyraźne zdjęcia).

Wisior COCO CHANEL - DIY



Pierścionek różyczka - DIY




PS. Nadesha Brennicke - Army of angels
PS.2 Jutro nowy post :)
xoxo Bee

8 komentarzy:

WJ pisze...

Śliczna ta różowa spódniczka ;)

Ka. pisze...

spódniczki na 1, 2 i 4 zdjęciu śliczne :)

Adriana. pisze...

świetny bloog ;-)

Muffin's fashion pisze...

piekne spodniczki! zwlaszcza ta na 1 zdjeciu:)u mnie nowy post, zapraszam:)

Ka. pisze...

tak ważka :)

Veronique pisze...

1 spódnica świetna :) a ten pierścionek różyczka uroczy.
xx

Adriana. pisze...

łaał, ile mi komplementów nadawałaś ;) dziękuję bardzo ;*

szorty i trampki faktycznie są świetne, ale moje włosy to nic nadzwyczajnego ;)

Adriana. pisze...

ooo ;(

ja czekam na nowe posty ;*