środa, 28 lipca 2010

005

Znowu pada. Od tych paru dni gdy zrobiło się chłodno mój każdy dzień wygląda tak samo.
Śniadanie, komputer, obiad, komputer, spanie. Kompletnie nic się nie dzieje. Czasami narzekałam na zbyt mocne upały ale teraz mi ich brakuje :( Nie mam zamiaru do końca wakacji siedzieć w domu :/
Dzisiejsze zdjęcia były robione w domu ponieważ strasznie leje...

Tunika/Tunic - SH
Sweter/Sweater - SH
Leginsy/Leggings - Szafa.pl (Glonik16)
Trampki/Shoes - Atmosphere
Perły/Jewellery - DIY
Torba/Bag - ?












PS. Herr Mannelig - Haggard
xoxo Bee

15 komentarzy:

rachel pisze...

your leggings are the absolute cutest!!

Adriana. pisze...

podoba mi się jak wygląda biała bluzka z białym sweterkiem ;)

Seatlle pisze...

U mnie na szczęście już przestało padać ..ale z tą pogodą to nigdy nie wiadomo.Tunika jest booska ;);*

christen. pisze...

i'm totally digging the tights! :D
awesome blog!

we should follow each other! :D

xx, christen
pulpislove.blogspot.com

Agnee pisze...

Świetne legginsy. :)
A ja wczoraj oderwałam się od rutyny i pomimo chwilowej mżawki udało się zrobić grilla. Ale i tak przez ten deszcz nie ma gdzie wychodzić za bardzo. x.X

laboine pisze...

witam imienniczkę :D sweterek i bluzka mega <3 pogoda jest obrzydliwa, to fakt. ja sobie robię porządki w szafie ^^ zostaję obserwatorką, zapraszam do mnie ;)

Agnee pisze...

A ja wierzę w to, że przynajmniej od sierpnia pogoda się poprawi i wrócą te ciepłe dni, w czasie których można siedzieć poza domem ile się tylko chce. Wiara czyni cuda ponoć.;d

laboine pisze...

urodziłam się 22 lipca ;D balerinki są nie tylko śliczne ale i baaardzo wygodne, dziękuję <3

paulinal pisze...

Leginsy są świetne ;)

Agnieszka Szykor pisze...

ja uwielbiam deszcz... pod warunkiem, że siedze w domu :D.

świetne legginsy :).

skinnymuse pisze...

jejku przecudowne legginsy, od dawna takich szukam, ale za nic nie mogę znaleźć :>

Agnee pisze...

W sprawach pogodowych muszę myśleć pozytywnie, bo w innych już nie potrafię.;d Musi się poprawić, w końcu aż tak bardzo klimat zmienić się nie mógł.

Adriana. pisze...

zapraszam do mnie, nowy post ;)

świetnie wyglądasz ;-)

Niky Casadei pisze...

Awwww!! Love this leggings!
I'm following you ♥

Niky
http://fakeeyelashess.blogspot.com

Anonimowy pisze...

;* dziękuje za miły komentarz .

legi odjazdowee ;]

zapraszam częściej .