piątek, 30 lipca 2010

007

Nie no nie wierzę że już prawie sierpień jest :/ I znów wakacje miną jak z bicza strzelił... No ale cóż takie są uroki szkoły. Im bardziej jej nie chcesz tym bardziej się do niej zbliżasz. Masakra. Postanowiłam że nie zmarnuję tego miesiąca przed komputerem i zacznę w końcu coś robić...Więc jutro dodaję ostatni post i zawieszam bloga do 10 sierpnia.

Sweterek/Sweater - No name
Bokserka/Top - New Look
Spódniczka/Skirt - Sh
Buty/Shoes - CCC
Wisior/Jewellery - No name










PS.t.A.T.u - Show me love
xoxo Bee

9 komentarzy:

behindblueeyes pisze...

swietna spodniczka :D
romantyczny zestaw b.fajny

nevermindsir.blogspot.com - reaktywacja bloga, zapraszam do obserwacji rowniez <3

Seatlle pisze...

Racja ..te wakacje jakoś tak szybko mijają a ja jak na złość zamiast sie nimi cieszyć to przypomina mi się szkoła [nawet po nocach mi sie śni ]^^ Wisiorek na ostatnim zdjęciu jest śliczny ...sama z chęcią bym sobie taki ponosiła ;D.Częściej noszę spodnie niż spódniczki czy tam sukienki ,ale ta kompozycja jest super ;)

Agnee pisze...

Bardzo mi się podoba ten zestaw. Najbardziej ten wisior i spódniczka. :)

ninette pisze...

fajna spódniczka <3


eh tylko miesiąc... :(

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba ;*

www.trendyflower.blogspot.com/

Maya pisze...

słodko, dziewczęco. ogólnie fajnie,fajnie :)


nie martwmy się na zapas szkołą. jeszcze miesiąc! :D
***
zapraszam
www.hellomaja.blogspot.com

olczi pisze...

masz bardzo ładny styl! ; *
dodaję do obserwowanych i będę zaglądać do Ciebie częściej!
pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

Marina pisze...

lovely outfit!!!

I love your style :)

http://malibuananas.blogspot.com/
xx

SandyK pisze...

nie przepadam za ubieraniem się na 'jeden kolor', ale ta stylizacja zmieniła moje zdanie ;D