poniedziałek, 2 sierpnia 2010

009

Ufff..ale dziś gorąco.. Nareszcie moje kochane ciepełko powróciło :) Mam nadzieję że taka pogoda utrzyma się do końca wakacji, albo chociaż do 15 bo wtedy mam wyjazd :D
Nic mi się dzisiaj nie chce... czasami mam chęć wziąć się za gitarę ale to bardzo szybko mija. SĄ WAKACJE WIĘC SIĘ LENIUCHUJE !!:P Współczuję tylko moim rodzicom którzy są cały dzień w pracy..MASAKRA o_0

Bokserka/Top - New Look
Spódniczka/Skirt - Atmosphere
Buty/Shoes - CCC
Korale/Jewellery - DIY
Torba/Bag - Zwykły sklep/Usual shop












PS. DJ Tiesto & Nelly Furtado - Who wants to be alone
xoxo Bee

16 komentarzy:

Seatlle pisze...

Zazdroszczę ci takiej pogody [ i torebki ;D ] u mnie nadal bez zmian -.-.... Racja w wakacje trzeba sie wylenić zanim do szkoły sie wróci ;D W ogóle fajny zestaw przedstawiłaś ;)

paulinal pisze...

Śliczna jest ta spódniczka ;)

laboine pisze...

spódniczkaa *.* też chcę taką! :D

Jasmine pisze...

i love your skirt girl

Agnee pisze...

Och, tak, tak. Ciepło ma się jeszcze po wakacjach utrzymać. Musi!:D
Świetna spódniczka!

Unknown pisze...

fajna ta spódnica ;) ja tez lubię taką pogodę!

horacitofugit pisze...

taaak, też myslałam ze zejde na zawał, ale naprawde było fajnie ! : D

So Shy... pisze...

no widzisz ;d czyli musisz robić całkiem niezłe zdjęcia skoro stawiasz swoją przyszłość na to :D Zazdroszczę ! :)

Anonimowy pisze...

Jakie lato? U mnie ciagle leje :(

Co do stylizacji - uwielbiam proste rozwiązania ;)

Maya pisze...

ale piękna spódniczka <333 jeeej, zakochałam się. ja również zazdroszczę pogody, u mnie się popsuła. właśnie narzekam na nią w najnowszym poście. :<


***
www.hellomaja.blogspot.com

Anonimowy pisze...

fajna spódniczka ;D

emily pisze...

this is a cute outfit! :)

ramonies pisze...

Torebka jest fantastyczna!!

K A T H L E E N pisze...

cute bag! come follow me xoxo

misslicious pisze...

Genialna spódniczka !!! <3

K A T H L E E N pisze...

cute outfits!! come follow me xoxo