środa, 4 sierpnia 2010

010

Piękny dzionek dzisiaj mamy :) Nie pokażę wam żadnej kreacji ponieważ jest za ciepło na wystrajanie się. Byłam dziś z przyjaciółką na spacerku. Powiem wam że nie ma nic lepszego niż spotkania z przyjaciółmi :D Więc na prawdę jak nie macie co robić, nie jesteście nigdzie na wakacjach itp to chociaż postawcie na kumpli..na pewno będzie fajnie. Zwłaszcza że są wakacje ^^

Kilka fotek żeby nie było nudno :P:P:P

PS.
T-shirt - Zara
Buty/Shoes - Atmosphere
Szorty?shorts - Diy




Nie pytać co odwalam ok?? :D



Lidzia <3 *Milena* XD





PS 2. Korn - Word up
xoxo Bee

11 komentarzy:

Seatlle pisze...

święta racja ;D z przyjaciółmi przynajmniej nie jest tak nudno ,zawsze się coś śmiesznego wymyśli ;D Bluzkę masz odjazdową :);* [ja do drugiego zdjęcia bym powiedziała ,że przywołujesz ładną pogodę haha ;D ]

Agnee pisze...

Świetna bluzka!:)
A przyjaciele są najlepszą rzeczą jaka mogła spotkać człowieka na ziemi.

agnes pisze...

Zapraszam do siebie, u mnie wyprzedaż ciuszków;)

dzooana pisze...

ladne widoki i krajobrazy tam masz u siebe

behindblueeyes pisze...

fajne zdjecia :D i zestawy


www.nevermindsir.blogspot.com :)

Sylwia pisze...

zapraszam do mnie, powstaje nowy blog o modzie. Mam nadzieję, ze będziesz się udzielała ;)

Sylwia pisze...

haha, dzięki ;)
zapraszam do obserwowanych ;)

SandyK pisze...

czekam na nowe stylizacje ;D
i zapraszam do mnie, startuję z blogiem we wtorek ;pp (bo teraz ''tworzę'')

Samm pisze...

I saw your blog and I wanted to invite you to follow my blog.
Check out my blog @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com
I hope you like it!

With love, Samm

behindblueeyes pisze...

bardzo fajna masz koszulke i szorty!

www.nevermindsir.blogspot.com

Porcelajn pisze...

fajne zdjęcia ;)